Alle indlæg
Her er en liste over alle indlæg sorteret efter udgivelsesdato:
- Lærerrollen på dybt vand
- Vi må skrotte det skadelige læringsbegreb
- Jeg tror på en smuk fremtid
- Dannelsens salt
- Tre former for undren
- Det livsalige i at mærke, at jeg kan
- Menneskeporten
- Vi sygeliggør børnene – og os selv med, 2. del
- Vi sygeliggør børnene – og os selv med, 1. del.
- Det fælles tredje: poesien i sproget er vores kulturs livline
- Om hjerte og nærvær
- Det fælles tredje kommer først
- Læreren i hvid kittel med måleinstrumenter om halsen, tredje del
- Læreren i hvid kittel med måleinstrumenter om halsen, anden del
- Læreren i hvid kittel med måleinstrumenter om halsen, første del
- Charlotte Rønhof på skoleledermødet 2017 – en mikroanalyse
- Almansur mod Ylva og munkemændene i Ryslinge
- En underviser går til bekendelse, 3. del
- En underviser går til bekendelse, 2. del
- En underviser går til bekendelse, 1. del
- Pædagogisk frenologi – gravskrift for læring og fejring af nemmelse!
- En leder skal se det største lys…
- Trivselsligningen: Skal børn og voksne absolut trives i folkeskolen?
- Digt til Kulturministeren i anledning af Røddingmødet 2016
- Jeg tror meget på planlagte uheld
- Hvis folkeskolen var en jumbojet, så var den styrtet ned forlængst
- Fra mors bryst til Facebook – om mødet med børns Værende Målløshed
- Om at handle rigtigt
- En søgen mod dansens dybde
- Primadonnaen som kategorisk imperativ
- Kaos, uorden og dekonstruktion!
- Et godt møde…
- Ringere uddannelse, flere depressioner og flere skilsmisser
- Kunstens kigsmark
- Hyldest til bevidstheden
- Plads til selvkritik?
- Institutionen som forløser
- Kontinuitet eller transformation?
- Kunstnerisk forskning
- Kunstens vidensvakuum
- Kunstskoler og forskning
- Kunstens væsen
- Undervisning på højeste niveau
- Individualitet eller fællesskab?
- Er der et alternativ?
- Vores pædagogiske grundholdning
- Kan fagligheden rumme kunsten?